سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استمرار طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در شهرستان‌های عنبرآباد، ارزوئیه و شهربابک مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق دپو شده در منازل مخروبه، گاراژ‌ها و باغات کشف شد که یک تعداد افراد سودجو قصد داشتند آن‌ها را به تدریج به سمت نقاط مرزی منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به استمرار طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در سراسر استان گفت: طی طرح اخیر در شهرستان‌های عنبرآباد، ارزوئیه و شهربابک مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق دپو شده در منازل مخروبه، گاراژ‌ها و باغات کشف شد که یک تعداد افراد سودجو قصد داشتند آن‌ها را به تدریج به سمت نقاط مرزی منتقل کنند.

وی گفت: مسئولان قضایی و اداره تعزیرات حکومتی در مراحل اجرایی این طرح در شهرستان عنبرآباد، تیم‌های انتظامی را همراهی و در محل کشفیات، دستورات قضایی را صادر می‌کردند که سعی و اهتمام این آنها نشانگر عزم جدی و قاطعیت در برخورد با مخلان اقتصادی است و جای قدردانی دارد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مواد و فرآورده‌های سوختی ثروت‌های خدادادی امروز و میراثی ارزشمند برای نسل‌های فردا هستند که نباید اجازه بدهیم برخی افراد این منابع را بصورت غیرمجاز به خارج از کشور منتقل و به عرصه‌های تولید، توسعه، کار و اشتغال کشور آسیب وارد کنند.
انتهای پیام/ی

کشف  سوخت قاچاق در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.