سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد:

ایجاد ۹ هزار شغل توسط بنیاد مستضعفان با اجرای طرح اشتغالزایی روستایی

سعیدی کیا گفت:مشارکت مردم و تشکیل گروه‌های روستایی و پس انداز خود مردم به منظور اشتغال زایی روستائیان توسط بنیاد علوی به مردم وام اعطا می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بنیاد مستضعفان سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان به دستور مقام معظم رهبری خدمات متفاوتی را در مناطق محروم کشور آغاز کرد.

وی با بیان اینکه اولویت اول ما آبادانی در منطقه قلعه گنج است، تصریح کرد: با مشارکت مردم و تشکیل گروه‌های روستایی و پس انداز خود مردم به منظور اشتغال زایی روستائیان توسط بنیاد علوی به مردم وام اعطا می‌شود.

سعیدی کیا همچنین با بیان اینکه بنیاد مستضعفان با ارائه تسهیلات باعث اشتغال مردم شده است، افزود: در قلعه گنج بیش از ۶۰ درصد مردم یعنی ۱۴۴ روستا در این طرح مشارکت و تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

وی افزود: طرح اشتغالزایی روستاییان در تمامی استان‌ها در حال اجراست و برای هر استان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و برای هر طرح روستایی ۲ میلیارد تومان درنظر گرفته شد.

سعیدی کیا اظهار داشت: تاکنون پرونده ۲ هزار و ۶۰۰ مورد از طرح‌های توانمند سازی اهالی روستا‌ها به تصویب رسید و به زودی از طریق استانداری‌ها برای پرداخت ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۹ هزار شغل توسط بنیاد مستضعفان از طریق همین طرح ایجاد شده است.

براساس این گزارش طرح هادی روستایی به طول ۶ هزار مترمربع و آبرسانی به ۹ روستای شهرستان قلعه گنج همزمان با آغاز این طرح در روستای گنج آباد رمشک با حضور سعیدی کیا آغاز شد.

برای اجرای طرح هادی، بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و برای طرح‌های آبرسانی بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

انتهای پیم/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.