سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت در گلستان:

دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دانشگاه‌های پیشرو در تحول سلامت است

قائم مقام وزیرو معاون کل وزرات بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دانشگاه‌های پیشرو در برنامه تحول سلامت و نظام ارجاع در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، ابراهیم حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت در بازدید‌های دوره‌ای از دانشگاه‌ها و در جلسه ارزیابی عملکرد دانشگاه در زمینه مداخلات مدیریت هزینه و نحوه اجرای طرح تحول سلامت که در استان گلستان برگزار شد گفت؛ دانشگاه علوم پزشکی گلستان در بین دانشگاه‌های هم سطح در بحث اجرای برنامه تحول سلامت خصوصا نظام ارجاع از دانشگاه‌های پیشرو و موفق است.

حریرچی افزود: با توجه به نیرو‌های مدیریتی و کارشناسی متعهد و هماهنگ و با مشاهده عملکرد همکاران مطمئن شدم که در بسیاری از اقدامات می‌توانیم از دانشگاه گلستان بعنوان پایلوت کشوری استفاده کنیم.

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت در خصوص ارائه خدمات سلامت در استان گلستان نیز گفت؛ خواسته حداقلی ما برای استان گلستان ارائه بیش از ۹۰ درصد خدمات تخصصی و فوق تخصصی با کیفیت به مردم است و به دنبال آن هستیم ده درصد خدماتی که مردم نیاز دارند به خارج از استان مراجعه کنند را به تدریج رفع نماییم.

در پایان حریرچی نیز از روند توسعه‌ای اورژانس و مرکز ترومای ۵ آذر گرگان بازدید کرد.

انتهای پیام /گ/پ

سفر قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت به گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.