سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار جیپ‌های نظامی و نیرو‌های امنیتی اطراف دیوان پادشاهی عربستان در غیاب محمد بن سلمان

افشاگر اخبار آل سعود در سلسله توییت‌هایی از تشدید حراست و استقرار تجهیزات و نیرو‌های نظامی اطراف دیوان پادشاهی عربستان در غیاب ولیعهد سعودی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد، افشاگر اخبار پشت پرده خاندان سعودی در سلسله توییت هایی از تشدید حراست و استقرار تجهیزات و نیروهای نظامی اطراف دیوان پادشاهی عربستان در غیاب ولیعهد سعودی خبر داد.

مجتهد در ابتدا در توییتی نوشت: آنچه در نزدیکی دیوان پادشاهی اکنون در حال رخ دادن است، سبب ایجاد نوعی سردرگمی شده است. ما منتظر جزئیات آن هستیم.

وی سپس در توییتی دیگر نوشت: جزئیات تاکنون بدین شرح است شمار زیادی از افرادی که قرار بوده همراه بن سلمان در نشست گروه بیست حضور یابند، سفرشان را لغو کرده و برای حفاظت از دیوان پادشاهی فرستاده شده اند؛ همچنانکه افراد دیگری نیز نیمه شب از خانه هایشان فراخوانده شدند. علاوه بر تحرکات امنیتی و ماشین های نظامی نزدیک دیوان پادشاهی، آیا اقداماتی بر ضد بن سلمان در جریان است یا این شرح دیگری دارد؟ هنوز مشخص نیست.

در توییت دیگری از او آمده است: 20 جیپ نظامی مجهز به توپ 50 میلی متری و دوربین های دید در شب و مادون قرمز میان دیوان کاخ پادشاهی و کاخ العوجا قرار داده شده است. به نیروهای امنیتی (همراه بن سلمان) که از فرودگاه بازگردانده شدند، گفته شده است برای حمایت از پادشاه و دیوان باقی بمانند. نظارت بر کاخ احمد (بن عبدالعزیز) نیز افزایش یافته است.

مجتهد همپنین از فراخوانده شدن شمار زیادی از افراد گارد پادشاهی از شهر جده و دمام و انتقال آنها به ریاض خبر داد.

گفتنی است پیشتر دیوان پادشاهی عربستان از سفر محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به شماری از کشورهای عربی خبر داده بود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.