سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات ۴۰ ساله انقلاب راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: انعکاس دقیق خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در حوزه‌های متخلف برای مقابله با نقشه‌های دشمن ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: جشن پیروزی انقلاب باید با معرفی کار‌های بزرگ انقلاب برگزار شود و نهاد‌های مختلف با هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی این کار را انجام دهند.

وی بیان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب، پیشرفت‌های مهمی در کشور ایجاد شده است، اما دشمن تلاش می‌کند با نفی پیشرفت ها، ناکارآمدی نظام را به مردم القا و زمینه را برای تغییر حکومت فراهم کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: دشمن دنبال آن این است که کار‌های شده را ناشده نشان دهد و کار‌های در حال انجام با افق‌های پیش رو را نفی و روح ناامیدی را در مردم ایجاد کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: هر انقلابی، اندکی از هجمه‌های دشمن به آن وارد می‌شد شکست می‌خورد، ولی انقلاب اسلامی در مقابل بحران‌ها قوی‌تر شده و با سربلندی پیش می‌رود.

استاندار بوشهر نیز در این نشست تقویت وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان را خواستار شد و گفت: کاستی‌هایی وجود دارد، اما باید خدمات انقلاب را در مقابل مشکلات ببینیم بدانیم که خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است و توطئه‌های بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم.

عبدالکریم گراوند ادامه داد: دشمن همه امکانات خود را به کار گرفته تا ناکارآمدی نظام را نشان دهد و بین مردم و نظام فاصله بیندازد بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و با تلاش مضاعف حس امیدواری را در جامعه گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های ویژه در دهه فجر، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی همه توان خود را برای تکمیل طرح‌هایی که می‌تواند باعث ایجاد حس امیدواری بین مردم شود را به کار گیرند.

انتهای پیام/ک

حس امیدواری در جامعه گسترش یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.