سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام کارهای سخت ساختمانی توسط معلولان +فیلم

توانایی عجیب و خیره کننده چند فرد معمول در انجام کارهای سخت ساختمان سازی را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معلولیت جسمانی یکی از مهمترین عارضه‌هایی است که متاسفانه بسیاری از افراد را خانه نشین و منزوی می‌‌کند و نگاه برخی از مردم به این اشخاص نیز نگاهی ترحم آمیز و توام با غفلت و البته از روی نا آگاهی است.

متاسفانه هنوز هم برخی از افراد معلولیت را محدودیت و عامل ایجاد باید و نبایدهای بی پایه و اساس برمی‌شمرند و از میدان دادن به معلولان و سپردن کارها به این افراد خودداری کرده و در نهایت منجر به انزوا و گوشه گیری کسانی که دچار معلولیت هستند می‌شوند.

به گفته افراد معلولی که با تلاش و کوشش و پشت سر گذاشتن موانع پیش روی خود به پیروزی دست پیدا کرده‌اند « معلولیت محدودیت نیست» و تنها فرد معلول را به تلاشی مضاعف و شکوفا کردن استعدادش از راهی دیگر که توانایی آن را دارد سوق می‌دهد و راهنمایی می‌کند.

در ادامه ویدئویی کوتاه و آموزنده از فعالیت و عملکرد چند فرد معلول مشاهده می‌کنید که علی رغم نواقص جسمی که با آن روبرو هستند، تمام تلاش خود را برای  انجام کارهایی سخت و طاقت فرسا که حتی افراد عادی در انجام آن با محدودیت و مشقت روبرو هستند، به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: معلولان ، توانبخشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
دولت و جامعه باید به اینها کمک کند. این نوع کار ظرف چند ماه یا حداکثر چند سال آنها را از پای درمی آورد.