سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی فوتبال ایران به مصاف لبنان و فلسطین می‌رود

شاگردان کارلوس کی روش در ۲ دیدار تدارکاتی پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به مصاف لبنان و فلسطین می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که برای حضوری پرقدرت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شود، پس از برگزاری بازی‌های دوستانه با ازبکستان، بولیوی، ترینیداد و توباگو و ونزوئلا، قرار است در ماه دسامبر (دی) به مصاف لبنان، فلسطین و قطر برود.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ایران و قطر در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۷ (۳۱ دسامبر ۲۰۱۸) قطعی است و امروز (شنبه) مشخص شد تقابل با لبنان و فلسطین هم قطعی شده تا شاگردان کی روش با ۷ بازی دوستانه راهی امارات شوند.

لبنان که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حاضر است و با تیم‌های عربستان، کره شمالی و قطر در یک گروه قرار دارد، تاکنون با کشور‌های ازبکستان، استرالیا و کویت بازی دوستانه کرده و قرار است با تیم ملی یمن (همگروه ایران در جام ملت‌های آسیا) بازی کند. این تیم در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در رده ۹۱ قرار دارد.

فلسطین هم با هدایت نورالدین علی در بازی‌های دوستانه قبلی نتایج خوبی بدست آورده و با چین و پاکستان بازی کرده و قرار است در ماه‌های آینده با یمن، عراق، ایران و قرقیزستان رقابت کند. این تیم هم در رنکینگ جدید فیفا در رده ۹۹ قرار دارد.

پیش از این نام کشور‌های فیلیپین، تایلند، چین، سوریه و فلسطین برای برگزاری بازی دوستانه با ایران مطرح شده بود که حالا با اعلام فدراسیون فوتبال مشخص شد شاگردان کی روش در ۲ بازی تدارکاتی با لبنان و فلسطین دیدار می‌کنند.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ۵ ژانویه تا اول فوریه (۱۵ دی تا ۱۲ بهمن) در امارات برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:کارلوس کی‌روش با من سر جنگ دارد/ او می‌داند در ایران حرفش دیگر خریدار ندارد

پروین: کی روش باید برای بازی پرسپولیس به استادیوم می آمد/ وزیر باید برانکو و کارلوس را آشتی دهد

بازدید نهایی کی روش و مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال از کمپ اسپایر/ زمان بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران مشخص شد


انتهای پیام/

2 حریف تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.