سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ سیزدهمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی به زمین خورد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: کلنگ سیزدهمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در منطقه امامشهر به زمین زده شد.

احمد دهقان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در راستای برنامه ششم توسعه دولت جمهوری اسلامی ایران مرکز اورژانس موظف است به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک پایگاه دارای دو دستگاه آمبولانس احداث کند.

دهقان افزود: کلنگ سیزدهمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی به همت خلیلی خیر یزدی و با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور و مسئولین استان به زمین زده شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد اظهارداشت: این پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در زمینی به وسعت ۳۸۰ متر و به متراژ ۵۰۰ متر که زمین آن توسط سازمان مسکن و شهرسازی واگذاری شده در دو طبقه جهت انجام کار‌های اورژانسی و آموزشی تا یکسال آینده افتتاح و آمده خدمت خواهد بود.

وی بیان کرد:شهرستان یزد به ۲۵ پایگاه نیازمند است که از سال گذشته پایگاه‌ها تجهیز شده و دو پایگاه نیز در شهرستان یزد احداث شده است.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در سالجاری در راستای برنامه ششم توسعه نیز دو پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی را افتتاح کنیم.

به گفته دهقان در شهرستان یزد ۵ پایگاه آماده کلنگ زنی است و باید خیرین همت کنند تا تجهیزات و نیروی انسانی آن از وزارت بهداشت فراهم شود.

وی هم چنین از ورود هفت بالگرد تخصصی به کشور اشاره کرد و افزود: تا یک ماه آینده یک بالگرد تخصصی به استان یزد اختصاص داده می‌شود.


انتهای پیام/ غ

کلنگ زنی سیزدهمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در یزد

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.