سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروستی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تهیه سند جامع کمبودهای شهرستان‌های استان تهران

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از تهیه سند جامع کمبودهای شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

فرزانه مروستی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تهیه سند جامع کمبودهای شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط جامعه و رویکرد استانداری تهران، شورای عالی برنامه‌ریزی و توسعه استان برای نخستین بار سندی را در زمینه کمبودهای شهرستان‌های استان تهران تدوین کرده است.

وی افزود: با توجه به نبود زیرساخت‌های شهرستان‌ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی و نیازهای شهرستان‌های استان، این سند می‌تواند یک سند جامع باشد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: سند جامع کمبودهای حاشیه شهرستان‌های استان تهران با کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: سند جامع می‌تواند زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران را مدیریت کند.

مروستی تصریح کرد: در گذشته بسیاری از کارهای عملیاتی در شهرستان‌های استان تهران به کندی صورت می‌گرفت که با تهیه سند جامع توسعه شهرستان‌های استان، این فعالیت‌ها روند رو به رشدی را خواهند داشت.

وی در ادامه بیان کرد: سند توسعه هم اکنون در شهرستان‌ها تهیه و به استان و سپس به عنوان سند استان به سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور ارسال می‌شود که این موضوع در حوزه‌های اجتماعی ، اقتصادی و حتی عمرانی می‌تواند مفید باشد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در پایان تاکید کرد: سند جامع توسعه استان تهران برای تمامی حوزه‌ها پیش بینی شده است و این موضوع نقطه عطفی در اجرای برنامه توسعه استان تهران است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.