سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقه بزرگ کتابخوانی آسمانی‌ها در کرمان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی آسمانی ها، ویژه کنگره ۶۵۰۰ شهید این استان و همزمان با هفته کتابخوانی و کتابدار آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان محمد جواد حسین زاده؛ مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: برگزاری این مسابقه تا پایان ایام الله دهه فجر همزمان با اختتامیه کنگره شهیدان کرمان ادامه دارد.

وی افزود: شهدا، فرزانگان و برگزیدگان نسل خود بوده اند و اصلی‌ترین پیام آن‌ها برای نسل امروز پیموندن طریق عزت، آزادی و سعادت و سربلندی دنیا و آخرت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از راه‌های متعددی امکان پذیر است که یکی از مؤثرترین آن‌ها ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در زمینه ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: بر اساس تاکیدات موکد و مکرر مقام معظم رهبری در باب افزایش مطالعه و کتابخوانی همواره بیانگر اهمیت اساسی این ارزش فرهنگی در گستره دانش و بینش و فراگیری آموزه‌های دینی از جمله جهاد و شهادت بوده است.

حسین زاده بیان کرد: آیین نامه مسابقه کتابخوانی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بارگزاری شده است و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان، منابع مسابقه را مطالعه و در مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به نقش موثر کتابخانه‌ها در ترویج کتابخوانی گفت: مسابقه‌های کتابخوانی بزرگ، ایجاد امکان و تسهیلات برای علاقه‌مندان به کتاب خوانی، کار‌های تشویقی، ترویجی می‌تواند به ترویج کتابخوانی کمک کند.

انتهای پیام/ح

مسابقه بزرگ کتابخوانی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.