سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل تیم فوتبال پدیده مشهد :

سرپرست استانداری پیگیر انتقال تیم پدیده است

مدیرعامل تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هیات مدیره شرکت پدیده با انتقال آن موافقت کرده و از سوی سرپرست استانداری نیز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،جواد وطنخواه، مدیرعامل تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هم‌اکنون شرکت پدیده در حال تدوین میزان بدهی‌ها و اعلام آن به ستاد تدبیر است، پس از آن ستاد تدبیر به تحویل گیرنده آینده (سازمان همیاری) ابلاغ خواهد کرد تا کار‌های نهایی انتقال انجام شود.

وی تصریح کرد: سازمان همیاری نیاز‌ها و شرایط مالی آینده را تامین خواهد کرد، با این توضیح که در بحث بدهی‌های گذشته همچون پرونده بدهی بازیکن خارجی نیز سازمان همیاری همکاری کرده و قرار است آن را تقبل کند، همچنین سایر بدهی‌ها با اعلام مدیرعامل سازمان به تدریج پرداخت خواهد شد، اما به هرحال پروسه انتقال زمان خواهد برد.

مدیرعامل تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در استان خراسان‌رضوی همدلی خوبی ایجاد شده؛ استانداری، ورزش و جوانان، آستان‌قدس، قوه قضاییه و به‌ویژه شهرداری در کمک و حمایت از باشگاه سنگ تمام گذاشته‌اند.

وطنخواه افزود: سرپرست استانداری از ابتدا مسئول این انتقال بود و حالا هم پیگیر انجام کار‌های مرتبط است، حتی تغییر در شهرداری نیز خللی در این موضوع ایجاد نکرده و آقای کلایی هم بر حمایت و کمک به تیم تاکید دارد و قرار نیست این کار بر زمین بماند بنابراین با حمایت سه نهاد شهرداری، سازمان همیاری و استانداری به کار خود ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: با کمک دستگاه‌های استانی توانستیم پرداخت‌های امسال را به‌روز کنیم، اما یک مقدار بدهی از گذشته داریم. بدهی‌های فوری و واجب را تعیین تکلیف کرده‌ایم و ظرف این هفته حتما پرداخت خواهد شد، پس از آن به بدهی‌های داخلی می‌پردازیم و در یک برنامه میان مدت آن‌ها را هم پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام//آ. ح

کمک و حمایت  تیم پدیده توسط سرپرست استانداری

برچسب ها: قوه قضاییه ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.