سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شبکه ریلی در بخش بار و مسافر کارایی لازم را ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باتوجه به آنکه اقدامات بسیاری در زمینه توسعه شبکه ریلی صورت گرفته، اما به همان میزان کارایی کافی ندارد.

شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه فعالیت‌های بسیار زیادی در زمینه توسعه شبکه ریلی صورت گرفته است، اظهار کرد: باتوجه به آنکه کارهای بسیار زیادی در زمینه توسعه شبکه ریلی صورت گرفته، اما به همان میزان کارایی کافی ندارد و بخش عظیمی از حمل بار و مسافر بر دوش بخش دیگری است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه ریلی در حمل بار و مسافر در حوزه جاده‌ای بسیار فعال است و همین موضوع هزینه‌های بسیار زیادی را به اقتصاد عمومی کشور تحمیل می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاری در این زمینه انجام شود باید انگیزه‌های لازم برای سرمایه‌گذاران چه در بخش داخلی و چه در بخش خارجی فراهم شود.

شهریاری تصریح کرد: باید از طریق فایناس‌های داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری در بخش ریلی توسعه داده شود تا بخش ریلی همانند سایر بخش‌های حمل و نقلی در حمل بار و مسافر کارآمد باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بخش هوایی در خصوص تأمین سوخت گفت: مقرر شده در این هفته جلساتی با سازمان هواپیمایی کشوری و مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشته باشیم و بر رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارائه فایناس زمینه ساز تشویق سرمایه گذاران برای توسعه ریلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.