سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در تربت جام

نایب رئیس انجمن کشتی باچوخه شهرستان تربت جام گفت: مسابقات کشتی باچوخه جام پلیس و وحدت هرساله باحضورچوخه کاران صاحب نام کشور در تربت جام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد حیدری نایب رئیس انجمن کشتی باچوخه شهرستان تربت جام گفت: درمسابقات امسال ۱۲۸ کشتی گیر در قالب ۲۱تیم از۱۴ شهرستان از استان‌های خراسان شمالی، رضوی واستان گلستان شرکت  کردند که در یک روز درپنج وزن درسالن وحدت تربت جام به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این مسابقات عبدالله رزم آرا و محمد توانا از تربت جام و طاهرشعبان از درگز در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

نایب رئیس انجمن کشتی باچوخه شهرستان تربت جام ادامه داد: در وزن منفی ۷۴ کیلوگرم علی شاهرودیان از قوچان به مقام اول دست یافت و مرتضی وطن دوست و رسول زارع پور از تربت جام به مقام‌های دوم وسوم دست یافتند.

حیدری افزود: سعیدمحمدی حسن و مسعود قوی بازو از مشهد و محمد ابراهیمی از گناباد در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

وی گفت: در وزن منفی ۹۶ کیلوگرم محمد تیموری و حمید غلامی از تربت جام و وحید قائمی از اسفراین به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

نایب رئیس انجمن کشتی باچوخه شهرستان تربت جام افزود: کامران رستمی از باخرز و احمد میرزا پور از چناران و محمد دهقان از مشهد در وزن مثبت ۹۶ کیلو گرم به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام//م. ط

 

مسابقات کشتی با چوخه در تربت جام برگزار شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.