سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر اثر سانحه رانندگی؛

امیر سهیلی کارتونیست جوان سنندجی دار فانی را وداع گفت

امیر سهیلی هنرمند نام آشنای عرصه کارتون و کاریکاتور شب گذشته بر اثر سانحه دلخراش تصادف رانندگی در محور سنندج – کامیاران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، شب گذشته در یک حادثه رانندگی در محور سنندج – کامیاران سه نفر جان باختند و یک نفر نیز مصدوم شد که یکی از آنان متاسفانه هنرمند کارتونیست و کاریکاتوریست جوان سنندجی امیر سهیل بود که به عنوان رئیس انجمن کارتون و کاریکاتور استان کردستان فعالیت می‌کرد.

گفتنی است امیر سهیلی متولد ۱۳۶۲ در شهر سنندج و فارغ التحصیل کارشناسی شیمی کاربردی بود و وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد.

آثار وی علاوه بر راهیابی به نمایشگاه ها، ده‌ها جشنواره داخلی و خارجی معتبر، برگزیده جشنواره گنبد‌های فیروزه‌ای اصفهان در سال ۱۳۹۴، راهیابی به پنج اثر منتخب جشنواره cipe آمریکا ۱۳۹۲ و برگزیده جشنواره منطقه ایی کارتون غرب کشور ۱۳۹۱ است.

سهیلی علاوه بر این دبیر اجرایی جشنواره سراسری کارتون سبک زندگی ایرانی در سال ۱۳۹۲ بود و به عنوان کارتونیست مطبوعاتی چند نشریه محلی در استان کردستان فعالیت می‌کرد.

لازم به ذکر است قرار است پیکر نامبرده پس از انجام کار‌های مربوطه در قطعه هنرمندان بهشت محمدی شهر سنندج به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/ز

سانحه رانندگی جوان سنندجی را به کام مرگ کشاند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
انشا.. خداوند قرین رحمتش کند جوانی مهربان و دلسوز وقانع وبدون تکبر بود.عرض تسلیت دارم خدمدت خانودش وتمامی هنرمندان
لیلا
۱۶:۲۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۷
خدا بیامرزدش مهربان بود و پاک