وی ادامه داد: طول این پروژه 160 کیلومتر است و تمامی 4 قطعه این پروژه فعال است.
میرشفیع با بیان اینکه هیچ مصالح ساختمانی و یا هیچ مهندسی در خارج از کشور در پروژههای آزادراهی و یا اتوبانی فعال نیستند که در روند پیشرفت پروژه بخواهد تأثیرگذار باشند افزود: تنها برخی از قطعات ماشینآلات در این مدت زمان کمیاب شده که خوشبختانه سعی خواهیم کرد با استفاده از توان داخلی و مهندسان داخلی خود این مشکل را بر طرف کنیم.
معاون ساخت و توسعه آزادراهها تأکید کرد: هزینههای اجرایی و قیمتهای تمام شده در چند ماه گذشته افزایش یافته و پیمانکاران نیز در برخی از پروژههای عمرانی درخواست افزایش قیمت کردند که این موضوع نیز در حال پیگیری است.
وی با اشاره به اینکه کنار گذر جنوبی تهران دارای 4 قطعه است،گفت: قطعه 4، 50 کیلومتر از قطعههای یک و 2 آسفالت شده و در قطعه 3 نیز اقدامات زیر سازی و پلهای بزرگ ساخته شده است.همچنین پل مسیر شمسآباد در اتوبان قم نیز در حال ساخت است.
میرشفیع در پایان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه کنار گذر جنوبی تهران هم اکنون به 60 درصد رسیده است.
انتهای پیام /