سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ نعیم قاسم در کنفرانس وحدت اسلامی:

فلسطین تجزیه‌ناپذیر است/وحدت در گرو تداوم مقاومت در میدان است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: فلسطین تجزیه‌ناپذیر است قدس و کرانه غربی یکی است، ما در کنار ملت فلسطین هستیم

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان صبح امروز( شنبه 3 آذرماه) در کنفرانس وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، گفت: اشغالگری فلسطین توسط رژیم صهیونیستی برای ناتوان کردن ما در منطقه و تسلیم در برابر غربی‌هاست؛ اسرائیل پروژه‌ای است که آمریکا می‌خواهد در منطقه اجرا کند تمام برنامه‌های ایالات متحده حول محور اجرای معامله قرن است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: بن سلمان و نتانیاهو دست به دست هم دادند که علیه امت اسلامی و اسلام اقدام کنند این تنها اشغال فلسطین نیست بلکه اشغال تفکر است.

وی ادامه داد: فلسطین یک کشور محوری در منطقه بوده و قدس محور فلسطین است اگر می‌خواهیم به هدف خود برسیم باید در مقابل آنها گرد هم آمده و مقاومت کنیم.

نعیم قاسم تاکید کرد: فلسطین تجزیه‌ناپذیر است قدس و کرانه غربی یکی است، ما در کنار ملت فلسطین هستیم و هر گونه سازش را رد می‌کنیم این سرزمین مقدس است و تقدس قابل تقسیم نیست.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: وحدت در گرو تداوم مقاومت در میدان است، با وحدت پیروز می‌شویم و معادله قدرتمندی را در برابر دشمنان امت اسلام پایه‌ریزی و تحکیم می‌کنیم.

وی با اشاره با بیان اینکه ایران سنبل وحدت اسلامی است خاطرنشان کرد: این کنفرانس را مدیون امام خمینی(ره) می‌دانیم که همه موازین و معادلات را تغییر داد، مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست همه باید در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.