سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

21آذرماه اجلاس استانی نماز برگزار می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمدگفت:۲۱ آذرماه جاری اجلاس استانی نماز با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ جعفر گوهرگانی در نشست ستاد اقامه نماز استان با تبریک ميلاد حضرت پيامبراكرم(ص)، حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، گفت: ۲۱ آذرماه جاری زمان برگزاری اجلاس استانی نماز با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، متولی این اجلاس استانداری است، اظهار داشت: در این اجلاس موضوع محتوا مد نظر است و کمیته های فرهنگی ستاد اقامه نماز باید نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

وی به همکاری همه دستگاه های استانی در برگزاری کیفی این اجلاس تاکید کرد و افزود: تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی از اولویت های کاری برای برگزاری هرچه با شکوهتر اجلاس نماز است.

گوهرگانی با اشاره به اینکه، باید ابتکارات هنری در این اجلاس بکار گرفته شود و جوانان به خوبی مشارکت داشته باشند، بر ترویج، تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ نماز تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بر توجه جدی و ویژه نسبت به برگزاری برنامه های فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: بزرگترین سرمایه گذاری، هزینه در حوزه فرهنگی است.

انتهای پیام/غ

تاکید برکیفی برگزار شدن اجلاسیه استانی نماز

برچسب ها: نماز ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.