سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از دست رفتن سه امتیاز نساجی در دقایق پایانی

نساجی قائمشهر در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه‌ای طولانی دوباره از سر گرفته شد و در یکی از دیدار‌ها نساجی باید در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر می‌رفت.

در این بازی که به نوعی جدال شمال و جنوب کشور به شمار می‌رفت، ترکیب شاگردان جواد نکونام با حضور فرشاد فرجی به جای حامد شیری مصدوم و حضور مجدد کاپیتان محمد عباس زاده با تغییرات قابل پیش بینی مواجه شده بود.

قرمزپوشان شهر قائمشهر در ادامه روند رو به رشد خود در این دیدار هم بازی را با تسلط بر توپ و میدان شروع کردند و علیرغم مالکیت توپ نتوانستند موقعیت چندانی خلق کنند و نیمه اول را محتاطانه به پایان بردند.

اما با شروع نیمه دوم حملات نساجی شدت گرفت و روی فرصت طلبی گولیسیانی مدافع خود به گل دست یافت.

نساجی بعد از به ثمر رساندن گل در لاک دفاعی فرو رفت و هرچه از بازی می‌گذشت صنعت نفت بر توپ و میدان مسلط‌تر می‌شد و موقعیت‌های خطرناکی رو دروازه قرمزپوشان ایجاد می‌کرد.

نفتی‌ها با تعویض‌ها و تغییر تاکتیک خود برای ممانعت از شکست تمام تلاش خود را به کار بستند و در نهایت در دقیقه ٩١ بازی به گل تساوی دست یافتند.

نساجی که می‌توانست با کسب پیروزی تا رده نهم جدول بالا بیاید، اکنون دوازده امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به ذوب آهن در رده دوازدهم جای بگیرد.

انتهای پیام/ م

تساوی نساجی در دیدار خارج از خانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.