سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از هدف باشگاه جلوتر هستیم

مربی تیم پارس جنوبی گفت: هدف باشگاه پارس جنوبی امسال این بود که تیم در لیگ برتر حفظ شود. خدا را شکر از هدف باشگاه خیلی جلوتر هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مربی تیم پارس جنوبی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار پارس جنوبی با ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم شرایط خیلی خوبی دارد و تمرینات خیلی خوبی انجام داده است.

 حسین پاشایی افزود: با توجه به تغییرات کادر فنی ذوب‌آهن که ساختار کاملا باشگاهی دارد و تیمی ریشه‌دار است، احساس می‌کنم بازی خوبی خواهیم داشت و ما را به رتبه‌های بالای جدول می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد:فریب رتبه حریف را نمی‌خوریم ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. بدشانسی گریبانگیر این تیم شده و بازی‌های ذوب‌آهن نشان می‌دهد که چه تیم قوی و خوبی هستند. فکر می‌کنم با حضور علیرضا منصوریان، این تیم می‌تواند به رده‌های بالایی جدول برسد.

مربی پارس جنوبی جم درباره افت تیم پارس جنوبی نسبت به سال گذشته تصریح کرد: الان در جایگاه پنجم جدول هستیم که با توجه به بضاعت ما رتبه خیلی خوبی است. تیم نوپایی هستیم و فکر می‌کنم این رده، بد نباشد.

پاشای یادآور شد: ۷۰ درصد بازیکنان پارس در سال گذشته از جمع ما جدا شدند بازیکنان جدا شده تأثیر زیادی بر تیم داشتند اگر چه به جای آن‌ها بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم، اما آن بازیکنان ۳-۲ سال کنار هم بودند و ما آن‌ها را از دست دادیم.

وی عنوان کرد: تیم ما از لحاظ فنی، بازی‌های بسیار خوبی ارائه می‌کند و حتی در بازی‌هایی که شکست خوردیم، استحقاق پیروزی داشتیم. با شرایطی که پیش رو داریم، فکر می‌کنم نتایج بسیار خوبی هم کسب کنیم.

مربی تیم پارس جنوبی افزود:حضور تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در بالای جدول به فوتبال ما شادی و نشاط داده و به دوقطبی استقلال و پرسپولیس پایان می‌دهد.

انتهای پیام/م

در بازی‌هایی که شکست خوردیم، استحقاق پیروزی داشتیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.