سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش بوشهری‌ها در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

قصه گویان بوشهری در مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه سه کشور درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آیین پایانی این مرحله از جشنواره که در اهواز برگزار شد، زهرا میرزایی‌خواه با قصه «چه خانه زیبایی» از بوشهر رتبه دوم را به دست آورد؛ و به مرحله ملی راه یافت.

بر همین اساس هیات داوران این جشنواره نگار مکاریان با قصه «نبرد رستم و اشکبوس» و وحید بهزادی با قصه «پادشاه دست طلا» از بوشهر، را نیز شایسته تقدیر دانستند.

مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که با حضور ۳۰ قصه گو از ۶ استان از ۳۰ آبان در اهواز آغاز شده بود، شامگاه اول آذر به کار خود پایان داد.

در بیانیه هیات‌داوران بر هماهنگی ارتباط عنوان و متن قصه، رعایت ایجاز و خودداری از اضافه‌گویی‌ها و تکرار‌های غیرضروری و پرهیز از توصیف صرف و پرداختن به ساختار داستانی قصه‌ها تاکید شده بود.

هیات داوران با ابراز خرسندی از تأثیر برگزاری دوره‌های آموزشی قصه‌گویی در استان‌ها، بر ادامه آموزش در بخش‌های مختلف قصه‌گویی، از انتخاب متن مناسب تا اجرای مناسب قصه‌گویی تأکید کردند.

انتهای پیام/ک

حضور موفق قصه‌گویان بوشهری در جشنواره بین المللی قصه‌گویی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.