سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی دشت آزادگان

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان دشت آزادگان از برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جعفر بیت سیاح، رییس کتابخانه های عمومی شهرستان آزادگان گفت: در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه امروزی بیان شد.

وی افزود: کتابخانه های عمومی شهرستان دشت آزادگان نیازمند توجه ویژه و جدی مسئولان در بحث تجهیز، توسعه و احداث هستند.

بیت سیاح از اهتمام ویژه فرماندار این شهرستان به امر مطالعه تشکر و ابراز امیدواری کرد با برگزاری اینگونه جلسات فرهنگی شاهد رشد و توسعه کتاب و کتابخوانی در شهرستان باشیم.

عباس هزاریان، فرماندار شهرستان دشت آزادگان در این جلسه با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در زندگی مردم جامعه بیان داشت: برای ترویج کتابخوانی نباید از هیچ اقدامی دریغ کنیم و شهرداری ها و تمام ادارات و ارگان ها، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، باید به کمک و یاری کتابخانه های عمومی شهرستان بشتابند.

وی تصریح کرد: با کمک به کتابخانه ها، نسل جدید جامعه را تربیت خواهیم کرد و کودکان و نوجوانان نسل جدیدی هستند که باید با ایجاد فضای مناسب به سمت کتابخانه ها و کتابخوانی سوق داده شوند.

هزاریان اذعان داشت: با امکانات دنیای امروز می توان در ترویج فرهنگ کتابخوانی کارهای جدید و خلاقانه ای انجام داد که این اتفاق با همکاری و همدلی تمام دستگاه ها با اداره کتابخانه های عمومی میسر می شود.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان  اظهار کرد: کتابداری و حرفه کتابداری، علاقه خاص و ویژه ای می طلبد و اگر کسی علاقه ای به حرفه کتابداری نداشته باشد، بدون شک در این عرصه موفق نخواهد بود.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.