سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی: روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم

بازیکن ملی‌پوش کشورمان با انتشار پستی انتقادی در صفحه اینستاگرام خود به اتفاقات اخیر در والیبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه انتقادات ملی پوشان والیبال به وضعیت فدراسیون و اتفاقاتی که در مدت اخیر رخ داده است، این بار سید محمد موسوی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، نسبت به اقدامات فدراسیون والیبال انتقاد کرد.

سید محمد موسوی در این پست که درباره مصاحبه شهرام محمودی، ملی پوش تیم خاتم اردکان و جریمه ۱۵ میلیونی این بازیکن توسط کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بود، به انتقادات تندی نسبت به فدراسیون والیبال پرداخت.

موسوی در صفحه ایسنتاگرام خود نوشت:

«شهرام محمودی به خاطر این مصاحبه ۱۵ میلیون تومان جریمه و یک جلسه محروم شده از همراهی تیمش. دلیل هم توهین به مقامات فدراسیون اعلام شده. من فکر می‌کنم یک ایراد جود داشته باشه. یا تعریف ما از توهین متفاوت است یا توی اساس نامه انضباطی جای کلمات توهین و انتقاد عوض شده. با اینجور برخورد‌ها با بازیکن با اخلاقی مثل شهرام نمیشه جلوی انتقاد یا به ادبیات شما توهین‌های بعدی را گرفت و ایرادات فدراسیون سرپوش گذاشت. اصلا و ابدا روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم. البته که این پست بیست تومان آب می‌خوره با تعرفه‌های کمیته انضباطی، ولی فدای سر داداشم.»

این در حالی است که پیش از این سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز با انتشار یک پست تند و تیز، فدراسیون والیبال و عملکرد احمد ضیایی را مورد انتقاد قرار داد.

اتفاقات روز‌های اخیر در بین ملی پوشان نشان می‌دهد که بازیکنان از شرایط فدراسیون راضی نیستند و در صورت انتقاد نیز یا مانند سعید معروف با بایکوت خبری و مصاحبه و جوابیه مواجه خواهند شد و یا مانند شهرام محمودی جریمه نقدی شامل حالشان می‌شود. حالا باید دید اقدام فدراسیون در خصوص اظهارات سید محمد موسوی چیست؟


بیشتر بخوانید: شهرام محمودی یک جلسه محروم و 15 میلیون تومان جریمه شد

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها


انتهای پیام/

انتقاد سید محمد موسوی از فدراسیون والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.