سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان، نگین معماری ایران و اسلام است

رییس کمیسیون دائم احداث ساختار حکومتی، خودگردانی محلی و تشکیلات اداری مجلس سنت پترزبورگ گفت:اصفهان،نگین معماری ایران و اسلام است که بسیار زیباست ومن از تماشای آن لذت بردم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوری گرادونوف رییس کمیسیون دائم احداث ساختار حکومتی، خودگردانی محلی و تشکیلات اداری مجلس سنت پترزبورگ گفت: "این روز، روز بسیار زیبایی بود. همه مردم خوشحال بودند، برنامه‌ها جالب و مراسمات خاص بودند و مهمتر از همه در تمام طول مراسم خود شخص شهردار اصفهان، جناب آقای نوروزی، رئیس شورای شهرداری اصفهان، جناب آقای معین و تمامی اعضای شورای شهر حضور داشتند که این امر سبب خوشنودی بسیار بود.

گرادونوف در ادامه با ابراز خشنودی از حضور در این مراسم اظهار داشت: "جشن تولد، همیشه جشن است؛ جشنی بزرگ و عالی که باعث شادی فراوان می‌شود؛ امروز نیز جشن تولد اصفهان بود و ما برای نکوداشت آن اینجا بودیم و از این امر نیز بسیار خوشحال هستیم."

وی همچنین با اشاره به برگزاری عالی برنامه‌های تدارک دیده شده در میدان نقش جهان، اظهار کرد علاوه بر اهمیت و ارزش حضور کادر شهرداری که سبب خوشنودی بود، از حضور در این مراسم پرشکوه و خاطره انگیز هم بسیار خوشحال و لذت برده است.

یوری گرادونوف در مورد شهر اصفهان گفت: "درباره ایران و خصوصا شهر اصفهان نکات و تعاریف جالب و خوبی از قبل شنیده بودم که امروز تمامی آن‌ها را به چشم دیده و به شخصه به زیبایی‌های اصفهان پی بردم.

وی همچنین اظهار داشت که "اصفهان، واقعا نگین معماری ایران و اسلام است، بسیار زیباست و از تماشای آن لذت بردم. همچنین از مردم مهمان‌نواز و دست و دلباز اصفهانی بسیار خوشم آمد و دوست دارم که با این شهر و مردمش در ارتباط باشیم."

گرادونوف در رابطه با افزایش روابط گردشگری میان اصفهان و سنت پترزبورگ اعلام کرد: "سنت پترزبورگ از داشتن چنین روابطی بسیار خوشحال می‌شود و کاملا آماده آغاز این همکاری است. در حال حاضر ما در راستای افزایش همکاری‌های میان این دو شهر، هیأتی از اصفهان به شهر خود دعوت کرده‌ایم و در انتظار ورود آن‌ها به شهر هستیم. به محض ورود آنان به سنت پترزبورگ و امضای قراردادهای لازم، روابط گردشگری میان این دو شهر آغاز خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم نکوداشت روز اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.