سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش زبان انگلیسی به رانندگان تاکسی

رانندگان تاکسی کلانشهر رشت زبان انگلیسی می آموزند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: این طرح در راستای توسعه گردشگری و معرفی بهتر و بیشتر پتانسیل‌های کلانشهر رشت و ایجاد زمینه‌های زیر ساختی برای جذب سرمایه گذاران خارجی، طراحی شده است.
روهام قلیچی افزود: تاکسیرانان جامعه هدف مطلوب و گسترده‌ای برای این منظور می‌باشند و نحوه برخورد شایسته و تسلط به زبان انگلیسی توسط این قشر زحمتکش را عاملی در جهت تقویت فضای گردشگری بین المللی شهر رشت می‌داند.
وی تصریح کرد: روند جذب گردشگر و تکمیل زیرساخت‌های رشت در دو دهه اخیر حاکی از این است که ورود و توسعه گردشگران و سرمایه گذاران خارجی در سال‌های آتی و نزدیک بسیار محتمل و قریب الوقوع خواهد بود.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: از این جهت آموزش زبان انگلیسی به جوامع هدف اولیه از جمله رانندگان تاکسی می‌تواند کمک بسیاری به ایجاد آرامش روانی و اطمینان خاطر گردشگران نماید.
قلیچی با اشاره به بنیه و پیشینه فرهنگی شهر رشت این اقدام مدیریت شهری را بسیار مدبرانه و هوشمندانه دانست و گفت: این اقدام در راستای ارتقا و گسترش صنعت گردشگری در سطح بین المللی است که در اشاعه شهرت شهرستان رشت در مقیاس جهانی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: تاکسی ، رشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.