سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ۱۲۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب لرستان

استاندار لرستان گفت: به دلیل علاقه مندی مردم به کتاب و کتاب خوانی طبق آمار بیش از ۱۲۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب استان بازدید کرده که بیانگر توجه مردم به فرهنگ مطالعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی، در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب استان شرکت کردند.

به گفته وی ۲۱۰ غرفه با ۵۰ هزار عنوان کتاب و حدود ۵۰۰ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه تدارک دیده شده بود.

وی بیان کرد: مردم فارغ از مشکلات روزمره همواره کتاب و کتاب خواندن و علاقه‌مندی به حوزه دانش و فرهنگ را در برنامه خود دارند.

خادمی افزود: مردم لرستان صاحب فرهنگ هستند از این رو انتظار می‌رود این روال همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم از این طریق شاهد توسعه هرچه بهتر و بیشتر استان باشیم.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از ناشران استانی گفت: با وجود محدودیت‌هایی که در منابع و امکانات دارند و به دلیل شرایط خاص منطقه که حمایت‌های کمتری از آن‌ها می‌شود، اما توانسته‌اند در سطح استانی و ملی درخشش خوبی داشته باشند و کتاب‌های پرمحتوا با عناوین خوب و تیراژ بالا چاپ کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: این امر نشان‌دهنده عمق فرهنگی استان است و باید دستگاه‌های دولتی و فرهنگی همچنین جامعه و مردم از این ناشران حمایت کنند.
دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان لرستان ٢٦ آبان تا یکم آذرماه سالجاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار شد.

انتهای پیام /د

۱۲۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب لرستان بازدید کردند

برچسب ها: کتاب ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.