سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوربین: طرح ترزا می برای برگزیت محکوم به شکست است

رهبر حزب کارگر انگلیس از طرح نخست وزیر این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جرمی کوربین – رهبر حزب کارگر انگلیس – در اظهاراتی در مجلس این کشور گفت: این بیست و شش صفحه طرح توافق برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) شاهدی بر شکست و ناکامی مذاکرات حزب محافظه کار است.

وی افزود: طرح فعلی نوزده صفحه بیشتر شده است اما هیچ چیز تغییر پیدا نکرده است. این بدترین توافق در جهان است. در آن هیچ حرفی درباره قوانین و حاکم بودن آنها زده نشده است. انگار که هیچ قانونی وجود ندارد. هیچ اطمینانی درباره آینده وجود ندارد. ما شاهد هیچ وضعیت مشخصی نیستیم.

رهبر حزب کارگر انگلیس تاکید کرد: نخست وزیر می گوید روی هیچ مطلبی توافق نخواهد شد مگر اینکه بر روی همه مسائل توافق شود. آنچه که در این سند به طور واضح مشاهده می شود این است که حقیقتا بر روی هیچ مطلبی توافق نشده است. این یک خروج غیرشفاف است که ما همه از آن واهمه داریم و ما را به بن بست می کشاند. بر اساس ارزیابی های حزب کارگر این سند در شش مورد ناکام بوده است و موفق عمل نکرده است. من امیدوارم که نخست وزیر از این سند دست بردارد و آن را لغو کند.

کوربین افزود: طرح نخست وزیر برای برگزیت یک طرح شکست خورده است. هیچ عقل سلیمی بر آن حاکم نیست. ما شاهد مشکلات زیادی در بخش تجاری خواهیم بود. مشارکت ما در شماری از نهادهای اروپایی به شدت کاهش پیدا می کند و یا اینکه ما به طور کلی از آنها خارج می شویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.