سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول فرهنگی اداره اوقاف ناحیه ۳ خبر داد

توزیع ۱۶۰ دستگاه بخاری در مناطق زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب در هفته وحدت

حجت الاسلام نوح الله نقوی گفت: تعداد ۱۶۰ دستگاه بخاری در مناطق زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب به مناسبت هفته وحدت توزیع می شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،   گفت: به دنبال اجرای امینانه نیات ۱۰ واقف در خصوص تهیه خاک ذغال برای حل مشکل گرمایشی نیازمندان در فصل سرما، با به روز کردن این نیت تعداد ۲۵۰ عدد بخاری از محل این موقوفه برای خانواده‌های نیازمند تهیه شد.

وی در ادامه درباره نحوه توزیع این سیستم‌های گرمایشی اظهار داشت: در فاز اول توزیع سیستم‌های حرارتی بین نیازمندان، حدود ۹۰ بخاری‌بین خانواده‌های نیازمند در دل کویر خوی بیابانک از توابع استان اصفهان توزیع شد. در مرحله دوم قرار است همزمان با هفته وحدت تعداد ۱۶۰ دستگاه بخاری دیگر به مناطق زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب ارسال شود.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف ناحیه ۳ اشاره‌ای هم به اجرای نیات واقفان در ۳ بیمارستان در طول هفته وحدت اشاره کرد و گفت: تامین کمک هزینه درمان و داروی بیماران نیازمند از محل نیت موقوفات از دیگر برنامه هایمان در ایام هفته وحدت است که همزمان با ولادت نبی اکرم (ص) در ۳ بیمارستان چشم فارابی، قلب رجایی و بیمارستان تخصصی فیروزآبادی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

توزیع ۲۵۰ عدد بخاری بین نیازمندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.