سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی: تمام تمرکز کادرفنی سایپا روی بازی‌های مرحله پلی آف آسیا است/ مقابل الریان به مشکل می‌خوریم

مربی تیم فوتبال سایپا ایران گفت: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی‌های پلی آف است تا با عبور از این مراحل به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همگروه شدن تیم فوتبال سایپا ایران با تیم‌های الوحده امارات، الاتحاد عربستان و برنده دیدار لوکوموتیو ازبکستان و نیروی هوایی عراق در صورت برتری مقابل تیم‌های مینروا پنجاب هندوستان و الریان قطر در مرحله پلی آف بیان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز ما روی دیدار با مینروا پنجاب و سپس الریان قطر است تا با برتری مقابل این حریفان بتوانیم به مرحله گروهی برسیم. اگر از این ۲ بازی به سلامت عبور کرده و به مرحله گروهی راه یابیم، گروهمان نسبت به سایر تیم‌های ایرانی چندان دشوار نیست و می‌توانیم نتایج خوبی در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم.

او درباره لزوم تقویت تیم سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر برای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا گفت: بی شک باید تیممان را تقویت کنیم چرا که نسبت به سال گذشته برخی نفراتمان را از دست داده ایم و مهدی ترابی هم نیم فصل از سایپا جدا می‌شود. از ابتدای فصل در برخی پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داشتیم که متاسفانه به دلیل شرایط مالی نامناسب باشگاه نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: بی شک تیم ما از لحاظ مهره نسبت به سایر حریفان کمبود دارد و برای اینکه در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن خوب به خدمت بگیریم. در غیر این صورت حتی برای ادامه حضورمان در لیگ برتر هم مشکل داریم.

دایی درباره تقابل با الریان قطر در دور سوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الریان تیم بسیار خوبی است و با هزینه زیادی که انجام داده بازیکنان بین المللی توانمندی در اختیار دارد. با شرایط فعلی سایپا مقابل این تیم قطری به مشکل می‌خوریم و تیممان نیاز به تقویت دارد.

او درباره اینکه درصورت عبور از مرحله پلی آف کدام حریف سایپا در مرحله گروهی را تیم قدرتمندتری می‌بیند، بیان کرد: الاتحاد عربستان سرسخت‌ترین حریف ما در مرحله گروهی است، اما اگر بتوانیم تیممان را تقویت کنیم با توجه به نفرات جوان و مستعدی که داریم می‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

دایی درباره تکرار تقابل تیم‌های ایرانی با نمایندگان عربستان در زمین بی طرف گفت: ۱۰۰ درصد بازی در زمین بی طرف برای تیم‌های ایرانی سخت است، اما سایپا تاکنون مجوز حضور در مرحله گروهی را کسب نکرده است که به این مسائل فکر کنیم. هرچند شرایط بازی در زمین بی طرف از لحاظ مالی و فنی روی تیم‌های ایرانی تاثیر می‌گذارد، اما در صورت عبور از مراحل پلی آف می‌توانیم حتی در کشور ثالث هم مقابل الاتحاد عربستان خوب کار کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه آیا فهرست بازیکنان مدنظر این تیم برای نقل و انتقالات نیم فصل مشخص شده است یا خیر، بیان کرد: شرط اول برای جذب بازیکن اینست که شرایط مالی باشگاه مناسب باشد، اما بی شک بازیکنانی را مدنظر داریم که بتوانند به سایپا کمک کنند.


بیشتر بخوانید: سرخ‌های با تعصب با شایستگی نایب قهرمان آسیا شدند + فیلم و حاشیه‌ها

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود

اظهارات عجیب مالک تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.