سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید در بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: از ابتدای سال تا کنون مبلغ سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی افزود: در این مدت، ۵۱ متقاضی درخواست خود را برای دریافت تسهیلات رونق تولید، در سامانه الکترونیکی بهین یاب ثبت کرده بودند، که تقاضای ۲۹ واحد تولیدی در کمیته فنی کارگروه تائید و به بانک‌های عامل استان معرفی شد.

وی تصریح کرد: این واحد‌ها در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی درخواست ۹۳۱ هزارمیلیارد ریال تسهیلات داشتند که تا کنون بانک‌ها مبلغ سه هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ابتدای امسال تا کنون، ۲۱۸ مصوبه برای ساماندهی مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان تصویب کرده است.

حسینی محمدی افزود: در این مدت ۱۵۳ پرونده مربوط به بنگاه‌های اقتصادی بررسی شد و مصوبه‌هایی برای حل مشکلات آن‌ها در زمینه مسائل بانکی، مسائل مربوط به تامین اجتماعی و تامین انرژی به تصویب رسید.

وی بیان کرد: اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی برای همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها الزامی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توسعه صنایع و راه اندازی واحد‌های تولیدی مشکل دار را از جمله اولویت‌های مهم این سازمان دانست و ادامه داد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در این سازمان، آماده دریافت درخواست‌های متقاضیان حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و گردشگری است.

انتهای پیام/ک

۲۱۸ مصوبه برای ساماندهی مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.