سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش طنز کاربران به رویارویی مجدد استقلال و العین +تصاویر

قرار گرفتن استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی مجدد با العین امارات، واکنش طنز کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۹ امروز (پنجشنبه) در ۸ گروه ۴ تیمی در دو منطقه غرب و شرق آسیا برگزار شد و رقبای۴ تیم ایرانی حاضر در این لیگ قهرمانی مشخص شد. در این قرعه‌کشی استقلال با العین امارات, الهلال عربستان و الدحیل قطر هم‌گروه شد. پرسپولیس هم با الاهلی, السد و برنده بازی النصر با پاختاکور و السد هم گروه شد.

اما سخت‌ترین قرعه‌ی ممکن لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال رقم خورد. قرار گرفتن در گروه مرگ و رویارویی با سه قهرمان عربستان, امارات و قطر با ستاره‌های سرشناسش به چالشی بزرگ برای وینفرد شفر و شاگردانش تبدیل شده است. استقلال در شرایطی باید طعم حضور در سخت‌ترین گروه تاریخ لیگ قهرمانان را بچشد که این روزها حال و احوال خوشی در لیگ برتر ندارد و حالا باید خود را برای رقابتی سخت در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

قرار گرفتن استقلال در گروه مرگ و هم‌گروهی با تیم‌های العین و الهلال و الدحیل واکنش طنز کاربران فضای مجازی را به همراه داشت و بازار کُری‌خوانی‌های فوتبالی طرفداران پرسپولیس و استقلال  را بار دیگر داغ کرد .

در ادامه واکنش طنز کاربران فضای مجازی نسبت به قرار گرفتن استقلال در گروه مرگ را می بینید:

چ

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
زرتشتی پاکزاد
۱۰:۵۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
آخه ما پارسال و چند سال قبل هم با اینا همگروه بودیم و اول شدیم.گروه اس اس یه تریلی قهرمانیهاشونو تو آسیا نمیتونه بکشه اندازه کل تاریخ آسیا این گروه قهرمانی داره.سلاطین آسیا
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
پرسپولیس فصل قبل نصف بازی تهران و ازادی و میزبان بود و امسال از شش بازی دو بازی میزبانه .استقلال فصل قبل و امسال از ۱۲ بازی ۴ بازی میزبانه
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
خوش شانسی ادامه داره پرسپولیس
مهدی
۲۰:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
عشق است استقلال رو هرکس که چشم نداره ببینه کورشه ایشالا.
امسال انشاالله به امیدخداقهرمانه.