سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات سرنشینان دو حادثه واژگونی خودرو در ساری با کمک آتش نشانان +تصاویر

آتش نشانان ساروی دیشب و بامداد امروز به دو حادثه تصادف و واژگونی خودرو امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل حسین زاده سرپرست اداره عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از وقوع دو حادثه واژگونی در ساری خبر داد و گفت: این حوادث دیشب و بامداد امروز به ترتیب در ساعت ۲۱:۲۹ دقیقه و ۱:۱۳ دقیقه توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلا فاصله از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حوادث نیرو اعزام کردیم.

وی افزود: حادثه اول برخورد یک دستگاه خودروی سمند به خاور حمل مرغ بوده که در جاده ساری - نکا عبور هولا رخداد که منجر به واژگونی هر دو خودرو و مصدومیت هر دو راننده شد که به صورت سرپایی درمان شدند.

حسین زاده گفت: در حادثه دوم یک دستگاه خودروی مزدا ۳ واقع در بلوار کشاورز به تیر برق برخورد کرد که منجر به واژگونی خودرو و مصدومیت دو نفر از سرنشینان شد.

سرپرست اداره عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری افزود: مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند و آتش نشانان در محل حوادث امدادرسانی کردند و با جابجایی خودرو‌ها و ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان دادند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، گفت: در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و آتش نشانان ایستگاه دو و پنج ساری حضور داشته اند.

 


انتهای پیام/آ

امدادرسانی آتش نشانان به دو حادثه واژگونی خودرو

برچسب ها: اورژانس ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.