سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

تصفیه خانه فاضلاب اردبیل نیازمند اعتبار ویژه است

استاندار اردبیل گفت: تصفیه خانه فعلی اردبیل برای جمعیت این شهر جوابگو نیست و توجه به تامین اعتبار برای ایجاد تصفیه خانه جدید ضروت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل اظهارکرد: تصفیه خانه فعلی اردبیل برای جمعیت 250 هزار نفری احداث شده و در حال حاضر جمعیت این شهر از مرز 500 هزار نفر عبور کرده است که  با تامین اعتبار لازم تصفیه خانه ای با ظرفیت بیشتر تاسیس می شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار ویژه برای احداث این تصفیه خانه جهت تامین سلامت شهر ضرورت دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به تامین مواد اولیه برخی کارخانه های فعال در استان اردبیل اظهار کرد: مواد اولیه تعدادی کارخانه ها از خارج کشور تامین می شود که باید این واحدها  مورد بررسی و میزان نیاز آنها احصاء شود.

بهنام جو ادامه داد: با پیگیری و اختصاص اعتبار ویژه جهت خروج از رکود این واحدها در سال آینده مورد بررسی قرار می گیرند تا به کارگیری افراد فعال موجب رونق اشتغال شویم.

وی  ازجذب 540 میلیارد ریال اعتبار در حوزه اشتغال و تامین مسکن خبر داد و افزود: این میزان اعتبار برای جامعه هدف افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تعریف شده که باید پروژه های اشتغال زا در این حوزه راه اندازی شوند.

استاندار اردبیل افزود: باید در حوزه اشتغال روستایی، صنعت و معدن و کشاورزی پروژه های مناسبی تعریف شده و با حضور در جلسات پنجره واحد نسبت به رفع مشکل این واحدها برای آغاز به کار سریع اقدام شود.

انتهای پیام/ح

جذب 540 میلیارد ریال اعتباربه اشتغال و مسکن در اردبیل

برچسب ها: تصفیه خانه ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.