سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش بارندگی از ۵۷ ایستگاه بارانسنجی سیستان و بلوچستان

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته از ۵۷ ایستگاه بارانسنجی سیستان و بلوچستان بارش‌های یک و بیش از یک میلی متر گزارش شده است.

محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بیشترین میزان بارندگی در شبانه روز گذشته از ایستگاه بارانسنجی «کوشه» از توابع خاش با ۱۰.۵ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

وی افزود: این بارندگی‌ها سبب آب گرفتی معابر و جریان یافتن برخی رودخانه‌های محلی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان شد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پس از کوشه بیشترین بارندگی از ایستگاه‌های باران سنجی «گرز» از توابع خاش با ۸ میلیمتر بارندگی گزارش شده است، ادامه داد: بارش‌های قابل قبولی در نواحی این شهرستان رخ داد به طوری که به لحاظ تعداد ایستگاه و ارتفاع بارش، بیشترین بارندگی‌ها در ایستگاه‌های باران سنجی توابع شهرستان خاش ثبت شده است.

دیانتی با بیان اینکه در ایستگاه کهیر از توابع چابهار نیز ۵ میلیمتر باران باریده است، ادامه داد: به طور کلی در شبانه روز گذشته حداقل از ۵۷ ایستگاه باران سنجی گزارش باران یک و بیش از یک میلیمتر را داشتیم.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: فعالیت سامانه بارشی در استان به تدریج رو به پایان است و رفته رفته خارج می‌شود.

وی به فروکش کردن وزش باد در نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: از روز جمعه مجدد در نواحی مرکزی و مرز غربی استان افزایش شدت وزش باد‌های جنوبی انتظار می‌رود.

انتهای پیام/پ

بارش باران در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.