سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان یزد خبر داد؛

آموزش مربیان رشته های پزشکی در هنگام حوادث

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۲۸ فراگیر با روش‌های تدریس، کار گروهی، CPR پیشرفته، اسکان اضطراری، انواع پانسمان، بانداژ، آتل بندی و حمل مصدوم آشنا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نخستین دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه رشته‌های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی در جمعیت هلال احمر استان یزد به مدت چهار روز برگزار شد.

حرازی زاده افزود: تأمین مربی برگزیده و سرآمد و ارتقای سطح دانش و ارتقاء عملکرد مربیان امداد و کمک‌های اولیه یکی از وظایف جمعیت هلال احمر استان است.

وی ادامه داد: در همین راستا اولین دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه ویژه مربیان رشته‌های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی در سال جاری به مدت چهار روز بصورت تئوری و عملی در جمعیت هلال احمر استان یزد نیز برگزار شد.

حرازی زاده با اعلام اینکه این دوره بصورت همزمان در ۱۰ استان دیگر نیز برگزار شده است، افزود: بهره گیری موثر و اثربخش از روش‌های تدریس، توانایی انتقال آموخته‌ها و تجربیات و مهارت‌های کسب شده در زمینه امداد و کمک‌های اولیه از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بود.

وی با اشاره به حضور ۲۸ فراگیر در این دوره خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌ها و تفاوت‌های این دوره با دوره‌های قبلی مربیگری درجه ٣ امداد، حضور شرکت کنندگان با رشته مرتبط پزشکی و پیراپزشکی است که در این دوره برای اولین بار اصول و اهداف جمعیت هلال احمر آشنا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان با اشاره به سرفصل‌های آموزشی این دوره تصریح کرد: فراگیران در این دوره با مفاهیم فرایند کلی مدیریت آموزش، یادگیری، روش‌های تدریس، کار گروهی، CPR پیشرفته، اسکان اضطراری، انواع پانسمان، بانداژ، آتل بندی و حمل مصدوم آشنا  و مهارت‌های لازم را کسب کردند.

انتهای پیام/ی

مربیان امداد  مهارت‌های لازم در هنگام حوادث  را آموزش دیدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.