سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم زمان با هفته بسیج؛

اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در 30 روستای قم

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی قم از اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در 30 روستای قم خبر داد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حسن مالمیر،مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی قم ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اهداف عمده سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه علی بن ابیطالب استان قم اظهار کرد: دو هدف عمده فرهنگی و تخصصی در این سازمان پیگیری می‌شود و در بحث فرهنگی فعالیت‌ها بر مبنای الگوی اسلامی ایرانی، مهندسی، سبک زندگی، بصیرتی و سیاسی است.

وی افزود: مباحث تخصصی شامل برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌ها و طرح بسیج همگام با کشاورز است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه علی بن ابیطالب استان قم با اشاره به نحوه اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز گفت: کارشناسان بسیجی در این طرح برای خدمات‌رسانی به روستاییان استفاده می‌شوند که در حدود 30 روستا در استان قم زیرپوشش این طرح قرار دارد و کاهش فاصله تولید بین کشاورزان معمولی و خبره پیگیری می‌شود و تا سال 1400 کل روستاهای قم زیر پوشش قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: برگزاری کلاس و بازدید از باغ‌ها، دامداری‌ها و مزرعه‌ها انجام می‌شود و همچنین با کمک به کشاورزان در رفع محدودیت‌ها سبب افزایش عملکرد تولید خواهیم شد.

مالمیر به اهمیت انتخاب کشاورزان پیشرو اشاره کرد و افزود: کشاورزان پیشرو توصیه‌های مربیان را انجام می‌دهند و اگر کشاورزان تأثیری در عملکرد آنها مشاهده کنند از آنها درس می‌گیرند به طوری که قابل اجرا و الگو برای دیگر کشاورزان در روستا باشد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی قم خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان دام‌های مناطق از سوی دامپزشکان بسیجی از دیگر فعالیت‌ها بوده که مورد استقبال واقع شده است.

انتهای پیام/ش

طرح بسیج همگام با کشاورز در روستاهای قم

برچسب ها: بسیج ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.