سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد؛

کودکان را به سمت فطرت الهی سوق دهیم

امام جمعه یزدبا اشاره به اینکه کودکان را به سمت هویت الهی سوق دهیم گفت: مسئولان آموزش و پرورش هویت خدایی کودکان را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان یزد شب گذشته در جمع مدیران کل آموزش و پرورش استانهای کشور در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی گفت: اگر بخواهیم جوانان ما دل سوز جامعه  و شخصیت بزرگی داشته باشند آن‌ها را با خدا آشنا کنیم.

آیت الله ناصری یزدی افزود: باید فرزندان خود را با کتاب قران و دستورات دین آشنا کنیم تا همیشه حضور خداوند را در کنار خود احساس کرده و در نتیجه لطف خدا شامل حال آن‌ها شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه خداوند  انسان را خلیفه‌ی روی زمین معرفی کرده است، گفت: باید فکر و تعقل را وارد سیستم آموزشی کنیم و به جای اینکه دانش آموزان بخوانند و حفظ کنند و نمره بگیرند به دنبال تحقیق و پژوهش باشند و با تعقل و تفکر اتنخاب کنند و قدرت تحلیل  داشته  و به بهترین مسیر‌ها حرکت کنند تا فردا بتوانند به هم نوعان خود کمک کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: انسان خلق شده تا جانشین خدا روی زمین باشد و این جایگاه می‌طلبد که انسان آیینه تمام نمای صفات پروردگار باشد.

امام جمعه یزد خواستار تلاش مسئولان و مربیان آموزش و پرورش برای تقویت هویت و فطرت خدایی کودکان شد.

انتهای پیام/ی

تلاش مسئولان آموزش وپروش برای تقویت هویت کودکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.