سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال دشوار نماینده فارس با مس رفسنجان در دسته برتر فوتسال بانوان

پویندگان فجر برای ثبت سومین برد پیاپی خود با نماینده کرمان دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز جمعه دوم آذرماه به میزبانی سالن پهلوانان نصیری، تیم‌های پویندگان فجر شیراز و مس رفسنجان رودرروی هم قرار می‌گیرند.

تا پایان هفته ۱۴ این رقابت‌ها پویندگان فجر با ۲۲ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته و مس رفسنجان با ۱۹ امتیاز، رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

محبوبه رضوی مربی پویندگان در خصوص آخرین وضعیت تیم پویندگان گفت::خداروشکر همه شرایط به نحو مطلوبی در دور برگشت رقم خورده و بازیکنان با آمادگی بالا برای بازی با مس رفسنجان آماده هستند.

وی ادامه داد: تیم مس در دور برگشت تیم هماهنگی نشان داده و در هفته‌های اخیر حریفان خود را به دردسر انداخته است.

رضوی افزود: مطمئنا بازی پایاپایی را از جانب هر دوتیم شاهد خواهیم بود، چون که ما نیز شرایط خیلی خوبی داریم.

و خدا را شکر بجز لیلا خدابنده لو سنگربان ملی پوش تیم که از نیم فصل نخست با مشکل مصدومیت روبرو شد سایر بازیکنان مشکل مصدومیت برای دیدار با مس رفسنجان ندارند و فقط مریم چرخاوی و نسیمه غلامی را به علت سه کارته شدن روی نیمکت نخواهیم داشت، با این وجود تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم.

زهرا اطمینان و نسیم کیانی مقدم قضاوت بازی پویندگان فجر شیراز و مس رفسنجان را بر عهده دارند.

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، پویندگان فجر با نتیجه ۶-۲ شهرداری رشت را شکست داد و مس رفسنجان در مسابقه‌ای قابل توجه میهمان رده دومی خود نامی نو اصفهان را با تساوی ۲-۲ متوقف کرد.

بازی رفت دو تیم جمعه نهم شهریورماه به میزبانی رفسنجان برگزار شد و تیم‌های پویندگان فجر و مس رفسنجان به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

انتهای پیام/چ

دیدار پویندگان فجر شیراز و مس رفسنجان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.