سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان کار جشنواره فرهنگی ـ ورزشی کارکنان زندان های کرمان در جیرفت

جشنواره فرهنگی ـ ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان، پس از سه روز رقابت سخت و نفس گیر در جیرفت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا شریفی، سرپرست زندان جیرفت در اختتامیه جشنواره فرهنگی ـ ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان گفت: این جشنواره در رشته های والیبال، پرتاب وزنه و دوی صدمتر، به مدت سه روز از 28 تا 30 آبان ماه با حضور ۱۲ تیم از کارکنان مرد زندان های استان کرمان در جیرفت برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، در رشته ی والیبال، تیم های زندان مرکزی کرمان، زندان جیرفت و زندان کهنوج به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

شریفی تصریح کرد: در رشته پرتاب وزنه نیز، یاسر ایزدی از بازداشتگاه موقت اول شد، حمیدرضا کامرانیان از زندان جیرفت عنوان دوم را کسب کرد و بلال زینل زاده از زندان بافت به مقام سوم دست یافت.

وی یادآور شد: در رشته دوی صد متر هم سید امجد حسینی و هادی جلالی از کانون اصلاح تربیت به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و احسان مشایخی از زندان جیرفت و مسعود خوزستانی از زندان مرکزی به طور مشترک سوم شدند.

شریفی افزود: تیم زندان زرند نیز جام اخلاق این رقابت را از آن خود کرد.

اختتامیه جشنواره فرهنگی ـ ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان با حضور  مدیرکل زندان های استان کرمان در سالن شهید زحمتکشان شهرستان جیرفت برگزار شد.

شرکت کنندگان این جشنواره از موزه و شهر قدیم جیرفت بازدید کردند.

انتهای پیام/ب

اختتامیه جشنواره فرهنگی ـ ورزشی کارکنان زندان های کرمان در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.