سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال بن خرید در نمایشگاه کتاب فارس

۱۵ میلیارد ریال بن خرید کتاب برای هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی امید بخش مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب فارس با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه کتاب از ساعت ١٠ صبح شنبه سوم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز آغاز به کار می‌کند، گفت: این نمایشگاه تا ١٩ آذر ادامه دارد.

وی  با بیان اینکه ۱۵ میلیارد ریال بن خرید کتاب برای هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس در نظر گرفته شده است، افزود: در این نمایشگاه ٢٠ درصد تخفیف در زمان خرید و ٢٠ درصد هم از سوی ناشر تخفیف داده می‌شود.

امید بخش ادامه داد: همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب فارس امکان خرید کتاب از کتابفروشی‌های استان با همان درصد تخفیف نمایشگاه فراهم خواهد بود که از طریق جراید و رسانه نشانی کتابفروشی‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

داریوش نویدگویی قائم مقام رئیس نمایشگاه کتاب نیز گفت: ناشران بین‌المللی امسال از نمایشگاه کتاب فارس حذف شده‌اند و امیدواریم در سال‌های آینده حضور یابند و کتاب‌های به روز خود را عرضه کنند.

این ناشر برگزیده شیرازی به حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه هفدهم اشاره و تصریح کرد: منظور از ناشران دیجیتالی، تولیدکنندگان کتاب‌های غیرکاغذی است که آثار خود را به صورت لوح فشرده، کتاب‌های صوتی یا تصویری ارائه می‌کنند.

شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان فارس با ۱۲ میلیارد ریال بن خرید کتاب پارسال از تاریخ دوم تا هفتم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های فارس برگزار شد.
انتهای پیام/م

برپایی هفدهمین نمایشگاه کتاب شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.