سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهرداری شیراز:

کاهش ۲۳ درصدی مرگ براثر سوانح رانندگی در شیراز

در هفت ماه گذشته آمار فوت شدگان حوادث و سوانح رانندگی در مقایسه با مدت مشابه پارسال در شیراز ۲۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجتبی زوربخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌های ناشی از سوانح رانندگی در هفت ماه منتهی به ابتدای آبان امسال، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ نفر کاهش داشته است، گفت: بر اساس آمار رسمی، پارسال ۱۳۰ نفر براثر حوادث رانندگی فوت کردند، این تعداد امسال به ۱۰۰ نفر کاهش یافته است.

وی تعامل با پلیس راهور و بازید‌های کارشناسی به همراه این نهاد را یکی از علل کاهش تصادفات رانندگی در شهر شیراز دانست و افزود: در ۷ ماه گذشته تعداد ۲۸ جلسه و بیش از ۷۰ بازدید در سطوح مدیریتی و کارشناسی مشترک بین شهرداری شیراز و پلیس راهور برگزار شده است تا به طور دقیق مسائل و معضلات بررسی و برای حل آن برنامه ریزی و پیگیری شود.

زوربخش ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۷۰ نقطه حادثه خیز در شهر شیراز شناسایی شده که ۸۳ مورد آن طی ۷ ماه گذشته رفع و نقاط باقیمانده به تدریج تا پایان سال و بر اساس اولویت اصلاح می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با تاکید بر لزوم آموزش فرهنگ ترافیک به شهروندان، تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح‌های هندسی ایمن سازی و اصلاح معابر و آموزش فرهنگ ترافیک به شهروندان باید تمامی دستگاه‌های متولی و سازمان‌های مردم نهاد عزمی همگانی جهت تغییر سبک زندگی داشته باشند
انتهای پیام/م

آمار فوت شدگان حوادث و سوانح رانندگی

برچسب ها: حوادث ، شهرداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.