سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یمن در سالروز میلاد خاتم پیامبران نورانی شد+ تصاویر

مردم و مسئولان عالی‌رتبه دولت و نهاد‌های امنیتی یمن در جشن میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در پایتخت این کشور شرکت کردند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، مردم و مسئولان عالی‌رتبه دولت و نهادهای امنیتی یمن با حضور گسترده در جشن میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در پایتخت این کشور بر مقاومت در برابر متجاوزان با الگوگیری از سیره پیامبر اسلام (ص) تأکید کردند.

المسیره گزارش داد:  محمد صالح النعیمی، عضو شورای سیاسی عالی یمن، رئیس مجلس نمایندگان، وزیران، مسئولان عالی دستگاه قضا، شماری از مسئولان عالی‌رتبه کشور، علما، فرماندهان ارتش و نهادهای امنیتی و مسئولان سفارت فلسطین در صنعا در این مراسم شرکت کردند.

خبرنگار المسیره در صنعا گزارش داد صنعا، پایتخت یمن در سالروز میلاد خاتم پیامبران نورانی شد. توده‌های مردم به سمت میدان السبعین _بزرگترین میدان این شهر_ حرکت کردند و در کنار دیگر توده‌های مردمی که از شهرستان های صنعا، مأرب و شهرستان های نزدیک عمران و المحویت آمده بودند، جمع شدند. مسئولان ارشد دولت در سه قوه و رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، علما و فرماندهان عالی‌رتبه ارتش و دستگاه امنیتی در صدر این آیین و بزرگداشت حضور داشتند. دولت و مردم یمن در سرزمین محمد (ص) به او اقتدا کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.