سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست سازمانی رسیدگی به امور مسکن مهر در وزارت راه منحل شد

با بازنشستگی مهرآبادی قائم مقام وزیر راه در مسکن مهر، ظاهرا این پست سازمانی در وزارت راه و شهرسازی حذف و منحل شده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر به دلیل بازنشستگی از سمت خود، ظاهرا این پست سازمانی در وزارت راه و شهرسازی حذف و منحل شده است.

براساس این گزارش؛ احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر به دلیل قانون منع بازنشستگی از وزارت راه و شهرسازی خارج شد و بلافاصله بعد از خروج وی دفتر مسکن مهر در وزارت راه و شهرسازی منحل شد.

گفتنی است، هم‌اکنون رسیدگی به امور واحدهای مسکن مهر در کشور به دو معاونت شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن واگذار شده است.

احمد اصغری‌مهرآبادی پیش از این در دولت دهم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بوده و در دولت یازدهم و دوازدهم در سمت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر مشغول به فعالیت بوده است.

مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در کشور 5000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 2500 میلیارد تومان آن برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در پردیس لازم است.

وی گفت: پیگیری‌های بسیار از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص این اعتبارات انجام شده است، اما متأسفانه همکاری‌های لازم برای تأمین این اعتبارات انجام نمی‌شود.

وی در پایان گفت: مقاومت بسیار برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن مهر از سوی پیمانکاران انجام شده است و ما تمام تلاش خود را برای این امر انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، مسکن مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.