سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس واحد تهران جنوب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برگزاری نخستین جشنواره انرژی و مواد برای چالش‌های کشور / ماموریت دانشگاه آزاد برای گسترش ارتباط میان صنعت و دانشگاه

علمایی گفت: نخستین جشنواره انرژی و مواد برای گسترش ارتباط میان صنعت و دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد جواد علمایی رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره انرژی و مواد از سوی این دانشگاه اظهار کرد: باتوجه به سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد قرار شده است که هر یک از واحدهای دانشگاهی برنامه‌ای را برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور داشته باشند.

رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد با بیان اینکه توان این واحد دانشگاهی در حوزه فنی و مهندسی بالاتر از دیگر دانشگاه‌ها است، گفت: دانشگاه تهران جنوب وظیفه فعالیت در حوزه فنی و مهندسی و انرژی و مواد را بر عهده گرفته است تا در این راستا به حل مشکلات کشور بپردازد.

علمایی ادامه داد: اکنون برای رفع مشکلات چالشی کشور 25 تفاهم‌نامه مختلف با صنعت به امضا رسیده است و به دنبال این هستیم تا به کمک این جشنواره قدمی در راه توسعه کشور برداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های علمی که در راستای حل مسائل کشور تدوین شده‌اند، اظهار کرد: این جشنواره به عنوان محفلی برای تعامل میان صنعت و دانشگاه در حوزه انرژی و مواد است، همچنین تا کنون 6 برنامه علمی به تصویب رسیده که این جشنواره یکی از محورهای آن 6 برنامه علمی است.

رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد درباره حضور دانشگاهیان در این جشنواره اظهار کرد:‌هر یک از اساتید، صنعتگران و دانشجویان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و خروجی این جشنواره به پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی و دکترا تبدیل خواهد شد.

مشکلات زیرساختی و تاسیساتی واحد ولیعصر برطرف می‌شود

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات زیرساختی در واحد ولیعصر دانشگاه تهران جنوب گفت: به دلیل آنکه این واحد دانشگاهی را از مجموعه تهران مرکز تحویل گرفتیم دچار برخی از مشکلات زیرساختی و تاسیساتی است.

علمایی ادامه داد:‌ اما جلسات کمیسیون معاملات برگزار شده است که در آن جلسه تصمیم بر آن شد تا مشکلات حوزه گرمایشی و روشنایی مجتمع دانشگاهی ولیعصر برطرف شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.