سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای شهر کرمانشاه ؛

شهردار جدید کرمانشاه کاملا قانونی انتخاب شد

رییس شورای شهر کرمانشاه انتخاب سعید طلوعی به عنوان شهردار جدید کرمانشاه را کاملا قانونی دانست و گفت: منتظر تایید حکم شهردار انتخابی کرمانشاه توسط وزیر کشور هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، غلامرضا امیری رییس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به قانونی بودن انتخاب شهردار کرمانشاه، گفت : شورای شهر بر اساس قانون سه ماه برای انتخاب شهردار فرصت دارد، اما با پایان گرفتن این مهلت قانونی و به نتیجه نرسیدن، باز هم راه‌های قانونی دیگری پیش پای شورای شهر قرار داده شده است.

وی گفت : بعد از پایان گرفتن این مهلت و بحث ورود هیات حل اختلاف به موضوع، در نهایت اعضا با درخواست جلسه فوق العاده و با حضور بیش از دو سوم اعضا(هشت نفر)، سعید طلوعی را به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب کردند.

امیری تصریح کرد: دوره‌های قبل هم موارد اینچنینی داشته‌ایم و بعضا سرپرست برای شش ماه در سمت خود باقی مانده است. دربرخی شهرهای دیگر هم این وضعیت رخ داده و حضور سرپرست تا 9 ماه هم به طول انجامیده است.

رییس شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه سعید طلوعی از همان ابتدا جزو هشت گزینه مد نظر شورا برای تصدی شهرداری کرمانشاه بود، گفت: در نهایت همه اعضای شورا تصمیم گرفتند روی گزینه ای که بیشترین موافقت با آن وجود دارد به توافق برسند و نهایتا سعید طلوعی در جلسه ای با حضور هشت عضو شورا (سه عضو در مرخصی به سر می بردند) و با رای هر هشت عضو حاضر به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه حکم شهردار شهرهای بالای 200 هزار نفر باید به تایید وزیر کشور برسد گفت: در حال حاضر منتظر صدور حکم آقای طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

منتظر تایید حکم شهردار توسط وزیر کشور هستیم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.