سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن تولد ساده فوتبالیست مشهور برای تک دخترش +عکس

تصویری از جشن تولد ساده و معمولی فوتبالیست سرشناس جهان برای تنها دخترش را در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گرفتن جشن تولد برای فرزندان از طرف پدر و مادر یکی از پرخاطره ترین جشن‌هایی است که همه کودکان حضور در چنین جشنی را دوست دارند.

جشن تولدهای ساده  و بی‌آلایشی که می‌تواند دلیل دورهمی های خوب و کم هزینه و مهمتر از همه عامل گسترش صله رحم و دید و بازدیدهای دوستان و آشنایان با هم باشد، این روزها به جشنی پر هزینه و پر دردسر برای افراد تبدیل شده است و چشم‌وهم‌چشمی های بی مورد رنگ سادگی آن را گرفته است.

گرفتن جشن‌های تولدی که برای برگزاری آن‌ها مبالغ هنگفتی صرف می‌شود و علی رغم زرق و برقی که در ظاهر دارد، تنها فاصله طبقاتی افراد با یکدیگر را زیاد و مسئله و معضل اشرافیگری را در جامعه ترویج و تبلیغ کرده و برق حسرت را در چشمان کودکانی که از فقر و نداری خانواده خود در فشار به سر می‌برند، نشانده است.

دیوید بکهام اسطوره تیم ملی انگلستان که مالک یکی از تیم‌های آمریکایی نیز هست، در میان سایر فوتبالیست‌ها وضع مالی خوب و قابل توجهی دارد.

در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، عکس هارپر بکهام، تک دخترِ دیوید بکهام را می‌بینید که پدر فوتبالیستش برای تولد 7 سالگی او جشن گرفته است. جشنی ساده و معمولی که در کنار جشن تولدهای لاکچری و پر هزینه‌ای که برخی از سلبریتی‌ها و هنرمندان داخلی برای فرزند خود می‌گیرند، جای تعجب دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۹:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
حالا بعضی خانواده های ایرانی با درامد کم یه جشنایی میگیرین که فکر میکنی نوه ملکه تولدشه