سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ٥ فعال حوزه کتابخوانی خراسان شمالی به جشنواره مروجان کتابخوانی کشور

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ٥ فعال حوزه کتابخوانی خراسان شمالی به پنجمین جشنواره مروجان کتابخوانی کشور راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت:  ٢٠ اثر از ۱۲ فعال حوزه کتابخوانی شهرستان‌های بجنورد ، مانه و سملقان، فاروج ، اسفراین و راز و جرگلان به دبیرخانه پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی ارسال شد که در نهایت پنج اثر به مرحله نهایی این جشنواره راه یافت.

وی با بیان اینکه ٧٠ اثر از استان‌های مختلف به مرحله نهایی جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی راه یافته که در نهایت سه اثر منتخب به عنوان برگزیده معرفی می‌شود ، افزود: در بخش گروه‌ها و نهاد‌های غیردولتی رحمت اله دهش از شهرستان راز و جرگلان و در بخش نگاه ویژه بهرام شیخ نژادو احسان سیدی زاده هر دو از بجنورد از کاندیدا‌های پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی هستند.

رضایی اظهارکرد: در بخش افراد هم صادق قربانی از کانون شهدای اسفیدان بجنورد و هاجر قادری از کانون معراج السعاده روستای بزنج اسفراین به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

گفتنی است؛ مراسم پایانی پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی و آیین اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان امروز ساعت ۱۳ تا ۱۵ در محل خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات‌الهی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ب 

ارسال آثار ۱۲ فعال حوزه کتابخوانی خراسان شمالی به جشنواره مروجان کتابخوانی کشور

برچسب ها: فرهنگ و ارشاد ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.