سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان:

۱۰۰ درصد اعتبارات کردستان در سال ۹۶ تخصیص یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان گفت: با تلاش‌های مجموعه مدیرتی استان ۱۰۰ درصد اعتبارات کردستان در سال ۹۶ تا پایان تیرماه امسال تخصیص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بهرام نصرالهی زاده صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دیوان محاسبات استان کردستان اظهار داشت: طی چند سال گذشته که شرایط اقاصادی و بودجه کشور از نقدی به اسناد و اوراق تغییر یافت مشکلات زیادی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای فعالیت‌های حوزه خود به وجو امد.

وی افزود: مدیریت در این شرایط و زمان است که خود را نشان می‌دهد و فعالیت دستگاه اجرایی در این سرایط اقتصادی در راستای توسعه استان هنر مدیریت انان را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان ادامه داد: مدیری که همیشه به دنبال اجرای قانون باشد و قانون پذیر باشد و در کنار ان نیز کار‌های ریسک دار انجام دهد هیچگاه از سوی دستگاه‌های نظارتی مشکلی برای انان پیش نمی‌اید و دیوان محاسبات نیز از انان حمایت کرده است.

نصرالهی زاده یاداور شد: در دوران مدیریت مدیر قبلی دیوان محاسبات هر جایی که دستگاه‌های اجرایی با مشکل قانونی مواجه می‌شدند با تمام توان در راستای قانون مشکلات ان‌ها رفع و دستگاه‌های اجرایی همیشه کمک می‌شدند.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی در این استان داشتیم که ۱۰ تا ۱۵ سال از عمر ان‌ها می‌گذشت که با کمک دیوان محاسبات مشکلات ان‌ها به صورت قانونی رفع شده و در حال پیگیری هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله مراد محمدی تجلیل و محمدمهدی جعفری به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.