سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان یزد مطرح کرد؛

افتخار به گذشته، امید به آینده شعار ایام الله دهه فجر/ وحدت ملت ایران، رمز پیروزی انقلاب اسلامی

جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه وحدت ملت ایران، رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: افتخار به گذشته، امید به آینده شعار ایام دهه فجر سالجاری است.

سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای کم نظیر در طول تاریخ است که ما این پیروزی بزرگ را مرهون امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

زارع افزود: خوشبختانه در یوم الله ۱۳ آبان مردم با حضور پر شور خود نشان دادند که بین مردم و انقلاب جدایی وجود ندارد و نگاه ما برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب صرفا جشن و آیین نیست بلکه شناخت دشمن و خنثی کردن توطئه‌های آمریکا است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم، تاکنون ۶ نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد و مسئولان دستگاه‌های مختلف برگزار شد و ۲۵ کارگروه نیز شکل گرفته است.

زارع افزود: ارائه کارنامه ۴۰ ساله انقلاب با محتوای نقاط قوت و ضعف و تبیین دستاورد‌های انقلاب محور برنامه‌های شورا در باره بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

وحدت و انسجام در بین آحاد و اقشارمختلف جامعه رمز پیروزی انقلاب اسلامی

جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان گفت: وحدت و انسجام در بین آحاد و اقشارمختلف جامعه یکی از محور‌های پیروزی انقلاب اسلامی است و ما باید وحدت کلمه داشته باشیم.

وی افتخار به گذشته، امید به آینده را شعار دهه فجر جاری برشمرد و افزود: پاسخ به شبهات منطقی، بررسی نقش مردم و بی‌بدیل ولایت فقیه از جمله برنامه‌های در دستور کار است و تاکنون شش جلسه تخصصی با مسئولان ارشد استان پیرامون استفاده از تمام ظرفیت‌های اجرایی، علمی، آموزشی و نظارتی در یزد برگزار شده است.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.