سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری بردسکن:

یک هزار نفر در حوزه صنعت و معدن بردسکن شاغل اند

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: برای یک هزار نفر در حوزه معدن، صنعت و تجارت شهرستان بردسکن به صورت پایدار شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم قاسم پور سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: برای سرمایه گذاری صاحبان سرمایه در این شهرستان آمادگی لازم را داریم که در همین راستا با کمترین زمان نسبت به اخذ استعلامات توسط دستگاه‌ها اقدام خواهد شد.

وی به فعالیت معادن در بخش انابد و دهستان درونه اشاره کرد و افزود: احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت در این بخش تصویب شد که پس از تأیید نهایی و تأمین اعتبار عملیات احداث این پست اجرا می‌شود.

سرپرست فرمانداری بردسکن با بیان اینکه بخش خصوصی ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه معادن سرمایه گذاری کرده است، ادامه داد: معدن طلا " دامن قُر " با سرمایه ۸۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و تولید سالانه ۲۰۰ کیلوگرم طلا در مرحله فرآوری قرار گرفته است.

قاسم پور با اشاره به اینکه اکنون سرمایه گذار به دنبال ساخت کارخانه طلا است که برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغالزایی دارد، گفت: معدن طلای "سه بندون" در منطقه کوهپایه ای بردسکن با بیش از  ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، به شرکت جدیدی واگذار شده  که پس از تغییر و تحول فعالیت خود را مجددا  آغاز می‌کند.
 
انتهای پیام//ف. ش


معدن طلای " دامن قُر" به مرحله فراوری رسیده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.