سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر جهاد کشاورزی فردا در ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی فردا پنجشنبه یکم آذر ماه برای بهره برداری و بازدید از چند طرح کشاورزی به این شهرستان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این سفر وزیر جهاد کشاورزی از طرح های در دست اقدام و قابل بهره برداری واحدهای تولیدی کشاورزی در حوزه های مختلف بازدید می کند.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم بیان کرد:یکی دیگر از برنامه های وزیر جهاد کشاورزی بازدید از مزارع نمونه مجهز به سیستم های آبیاری نوین و کارخانه سبزه پاک کنی مجهز به سیستم سورتینگ است.

کاظمی به ظرفیت های بالای ملایر در تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود:این شهرستان استعداد و ظرفیت ویژه ای در تولید انگور، کشمش و دیگر محصولات کشاورزی دارد که کشمش به تنهایی بیش از نیمی از صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

وی سفر وزیر جهاد کشاورزی به ملایر را منشا خیر و اثر دانست و ابراز امیدواری کرد: در سفر «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی به ملایر مشکلات حوزه کشاورزی این شهرستان رسیدگی و حل شود.

انتهای پیام /ب

بهره برداری چند طرح کشاورزی توسط وزیر جهاد کشاورزی در ملایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.